Waarom heb je marketing nodig? Om uw product of dienst te verkopen. En elke verkoop omvat 5 fasen: Analyse van de doelgroep. Bewustwording van de behoefte / wens. Bestudeer uw klanten constant. Wanneer je door de stad loopt, naar een bank, een winkel, een café, een bioscoop gaat, trek je dan niet terug in jezelf, bestudeer mensen, kijk wat ze zeggen, waar ze in geïnteresseerd zijn. Dit is de beste manier om te begrijpen wat mensen nodig hebben. Een item kiezen dat een wens / behoefte vervult. Als u de behoefte begrijpt, moet u begrijpen hoe u eraan kunt voldoen. Als kind wilde ik altijd al een kleine tv hebben, zo klein als een boek, die ik mee kon nemen in de tram en onderweg tekenfilms kon kijken. Iemand kwam ook met zo’n idee en er verscheen een tablet. Natuurlijk verscheen deze uitvinding niet zo onmiddellijk, maar mijn kinderdromen erover zijn meer dan 20 jaar oud 🙂 De bron van dit item selecteren. Je hebt begrepen wat mensen nodig hebben. Ze begrepen hoe ze hun verlangen konden vervullen. Nu moet je de toverstaf vinden die het zal doen. Acceptatie van de bronprijs. Toverstokken zijn niet gemakkelijk te krijgen. Alles heeft een prijs. Denk aan Assepoester. Hoeveel moest ze verdragen voordat de Fairy Godmother verscheen! Ook met de wensen van klanten. Hoe unieker het is, hoe hoger de prijs. Redenen vinden om hier en nu te handelen. Mensen zijn van nature lui. Ze hebben 2 begin. De een wil ’s ochtends opstaan om te hardlopen, de ander heeft “5 minuten meer” nodig. Hoe zorg je ervoor dat iemand iets koopt? Schakel beperkingen in! In de tijd, op het aantal klanten, op het aantal goederen of diensten dat u kunt leveren. Elke beperking die de ‘dierlijke natuur’ in een persoon overstemt en hem aanzet tot handelen. En deze verkoopstructuur werkt in elk bedrijf. Een goede vriend van mij nam bijvoorbeeld onlangs contact met me op met een probleem: de verkoop in de sportschool daalt. Ik heb deze 5 stappen doorlopen. Nodig hebben. Afbeeldingen uit tijdschriften, films, feuilletons zeggen één ding: “Wees slank – je zult succes hebben.” Daarom droomt iedereen er vandaag van om in de zomer af te vallen, op te pompen, overtollig te verwijderen. De behoefte aan de dienst is duidelijk en een afname ervan wordt in de nabije toekomst niet verwacht. Als het niet nodig is, moet het kunstmatig worden gecreëerd. Bekijk het probleem door de ogen van uw cliënt. Wat zal je helpen om je droomvorm te krijgen? Strikte voeding of lichaamsbeweging! Elke netizen zal gemakkelijk informatie vinden dat diëten u niet helpen er op uw best uit te zien. We hebben sport en goede voeding nodig. Alle sterren gaan sporten, fitnesscentra bezoeken en trainen. En ze zien er geweldig uit. Dit is waar je klant naar streeft, liggend op de bank voor de tv met bier en patat, kijkend naar deze sterren. Het klinkt misschien overdreven en ietwat hard, maar ik ben er vrij zeker van dat het dat is. Wil je een droomfiguur? Waar kan ik het krijgen? De bron van het besef van de behoefte is sport of een voedingsdeskundige. Veel mensen behandelen artsen echter met wantrouwen en scepsis. En waarom naar een voedingsdeskundige gaan, want er zijn geen bijzondere problemen. Ik wil mezelf gewoon een beetje veranderen. Daarom kiest iedereen voor sport. Maar wat als u niets professioneel deed? Ga waar iedereen het kan doen. Naar de sportschool. Sportschool. Daar, waar veel van dezelfde niet-professionals zijn met vergelijkbare behoeften. Acceptatie van de bronprijs. Elke sportschool heeft een abonnement. Er zijn eenmalige bezoeken. Er is een programma voor gevorderden – een les met een trainer. Bied hem, afhankelijk van de behoeften en mogelijkheden van de cliënt, deze of gene optie aan. Hier kun je zelfs proberen de klant te prikkelen met een prijs. Iedereen weet dat de verkooppiek in het voor- en najaar is. In de lente bereidt iedereen zich voor op de zomer en in de herfst keerde iedereen uitgerust en goed gevoed terug van vakantie. Verlaag de prijzen tijdens deze periode niet. Maar maak bijvoorbeeld korting in de zomer en winter. Waarom is het nodig om hier en nu te handelen? Tijd is de belangrijkste hulpbron die er bestaat. Omdat het bodybuildingproces moeilijk is. Je kunt in een paar dagen afvallen, dauwdruppels eten als een echte Dragon Warrior, maar je krijgt ook het lichaam van Christian Bale uit de film “Mechanic”. Om dezelfde christen te worden, maar in de rol van Bruce Wayne (“Batman”), moet je lang sporten en trainen in de sportschool. Ook hier kunt u gebruik maken van diverse interessante acties. Bied bijvoorbeeld één keer per maand een gratis les met een trainer aan naast het abonnement van je klant. Dit zal het de trainers van je sportschool niet te moeilijk maken, in de regel heeft elk van hen “vensters” in het rooster die op deze manier kunnen worden ingevuld, en zal de cliënt aanmoedigen om serieuze lessen te volgen, hem dichter bij een sportieve levensstijl brengen. Daarnaast is het mogelijk dat de opdrachtgever graag met deze of gene coach wil werken en dat alle partijen hiervan profiteren. Maar nu is er zo’n onrealistisch groot aantal sportcentra verschenen! Hoe je niet verdwaalt in hun diversiteit. Doe een kleine analyse. Maak een lijst van uw belangrijkste concurrenten en wat ze aanbieden. Markeer afzonderlijk die momenten die voor iedereen worden herhaald. Markeer unieke aanbiedingen afzonderlijk. En u zult begrijpen hoe u kunt haken. Wat heb je dat ze niet hebben. Of waar ze niet op focussen, maar dat is belangrijk. Kopieer geen oproepen die in elke zin worden herhaald. Wees interessant. Hoe denk je dat mensen over de hele wereld gummies met fruitsmaak kopen? Ze zijn tenslotte overal. Veel van hen. Maar hoe haak je mensen aan? Emoties! Waar denk je aan als je Skittles hoort? Over snoep? Niet. Je denkt aan een grappige Afro-Amerikaanse man met dreadlocks die grappige girafsnoepjes melkt en grappig lacht. Je koopt geen snoep, je koopt emotie. Je proeft geen snoep, je proeft de regenboog. Klinkt als een gek. Maar het werkt. Dit is te koop. Misschien wel de grootste zonde van marketing is saai zijn. Als je je verveelt, zul je zeker verdwalen in het enorme aantal concurrenten. Misschien is uw product of dienst objectief het beste van allemaal. Maar als u er niet in slaagt de aandacht op hen te vestigen, bent u gedoemd tot commercieel falen. Dit was de basis waarover ik je vandaag wilde vertellen. Wees systematisch. Wees interessant. Uitblinken. En mensen zullen tot je aangetrokken worden.
https://www.webdeveloper.today/2021/05/problem-with-postgres-index-and.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html |